Performance Marketeer - Amazon, Google & bol.com

Cijfers, jij bent er gek op! Als je op zoek bent naar een functie waar data analyse en marketing perfect samenkomen dan is dit wellicht jouw functie. De inzichten uit jouw analyses vertaal je direct naar actiepunten voor het verbeteren van online marketing campagnes. Als Performance Marketeer ben jij een belangrijk onderdeel van een ambitieus en datagedreven team en verantwoordelijk voor het verhogen van omzet en rendement van onze klanten.

Wil jij expert worden of jezelf verder ontwikkelen in een van de snelgroeiende advertising platformen ter wereld, Amazon Advertising? Lees verder en kom ons team versterken!

Wat je kunt verwachten?

  • Advertising: Je bent verantwoordelijk voor de strategie en optimalisatie van online marketing campagnes op Amazon en bol.com.
  • On & off platform: Je bouwt aan integrale campagnestucturen via Sponsored Products, Sponsored Brands (Video) en Display. Daarnaast zet je extern verkeer in via bijv. GoogleAds om groei te versnellen.
  • Data analyseren: Je hebt de mogelijkheid om bergen data te analyseren en nieuwe kansen te vinden en verbeteringen door te voeren.
  • Samenwerken: Je gaat samenwerken met het SEA team en uiteraard schakel je veel met andere specialisten binnen de account teams.
  • Dashboarding: Je presenteert je bevindingen en resultaten aan het team zodat we samen nog heel veel slimmer worden.
  • Blijven ontwikkelen: Wij zijn ambitieus en willen de beste zijn. Jij ook. Daarom zorg je ervoor dat je constant op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen op het gebied van Amazon en bol.com advertising. Daarnaast denk je actief mee hoe we als bedrijf kunnen verbeteren.

Wat je krijgt?

  • Een salaris waar je blij van wordt en past bij je opleiding en ervaring
  • Reiskostenvergoeding
  • Vakantiegeld
  • 23 vakantiedagen
  • Flexibele werktijden en thuiswerken
  • Ondersteuning in jouw groei
  • Mogelijkheid tot sporten onder werktijd

Wat we vragen

  • HBO / WO opleiding

    Denk aan bedrijfskunde, economie, marketing, data analytics.

  • Je houdt van cijfers

    Je vertaalt data naar informatie, acties en verbeterpunten.

  • Ervaring met performance marketing

    Ervaring met Amazon Advertising, GoogleAds of andere vormen van PPC, SEA / Paid Search Ads

  • Kritisch & Nieuwsgierig

    Je wilt weten hoe het ├ęcht zit en neemt geen genoegen met oppervlakkige antwoorden.

  • Beschikbaar

    Minimaal 32 uur per week

Solliciteren

Enthousiast en zin om de uitdaging aan te gaan? Stuur je sollicitatie direct naar ad.meisen@brightways.nl